خانه تکانی در اردوی شیاطین سرخ
نوشته شده توسط : مهرداد

به نقل از کانون هواداران منچستر یونایتد در ایران , سر الکس فرگوسن اعلام کرد که در تابستان امسال 6 بازیکن از شیاطین سرخ جدا خواهند شد. روزنامه ی تلگراف به نقل از فرگوسن گفت که منچستریونایتد در تابستان امسال تغییر و تحولات زیادی را به خود خواهد دید و شش بازیکن در پایان فصل از الدترافورد خواهند رفت.
ادوین ون در سار و گری نویل و اوون هارگریوز و مایکل اوون و وز براون به همراه دیگر دروازه بان این تیم یعنی توماس کوژاک همگی از یونایتد در تابستان خواهند رفت چه به دلیل بازنشستگی یا به دلایل فنی و غیره و با بالاتر رفتن سن رایان گیگز و پل اسکولز که به نظر می رسد آخرین فصل های حضور خود در یونایتد را سپری میکنند تیم منچستر یونایتدی که قرار است فصل 2011 2012 را آغاز کند چهره ی بسیار جوانی را به خود خواهد دید و می توان گفت جوان ترین تیم منچستر یونایتد را از تابستان سال 1995 که فرگوسن , پل اینس مارک هیوز و آندری کانچلسکی را از تیم خود خارج کرد و نویل اسکولز و نیکی بات و بکام را جایگزینشان کرد را خواهیم دید.
 





:: برچسب‌ها: منچستر , شیاطین سرخ , بازیکن , فرگوسن ,
:: بازدید از این مطلب : 644
|
امتیاز مطلب : 149
|
تعداد امتیازدهندگان : 44
|
مجموع امتیاز : 44
تاریخ انتشار : 16 دی 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

/weblog/file/img/m.jpg
میترا در تاریخ : 1389/11/3/0 - - گفته است :
وبه خیلی قشنگ و خوبی داری و وبت هم خیلی به روزه. سعی کن همین جور نگه اش داریپاسخ:ممنون . اگه وقت کنم حداقل روزی یه مطلب جدید از اخبار تیم و بازیکنان می نویسم.

/weblog/file/img/m.jpg
ronalminho در تاریخ : 1389/10/18/6 - - گفته است :
ghalebet ro dorost copy kon
پاسخ:ممنون از نظرت. ولی فکر نکنم قالب من مشکلی داشته باشه؟


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: